2016. február 12., péntek

Parászka Boróka magyarellenes megnyilvánulásait az RMDSZ támogatja

Porászka Boróka az elmúlt időben többször is főszereplője volt az oldalnak. Ő az az erdélyi újságírónő, műsörvezető aki nyomorult állatoknak nevezte a csíki székelyeket, a manna.ro hírportálon, amely már megszűnt, de az undorító rasszista írás megmaradt. Szerinte a román hatalom által folyamatosan üldözött Wass Albert, az erdélyi magyarok egyik kedvenc írója, pedig egy gyilkos rendszer kiszolgálója. A 2013-as marosvásárhelyi autonómiatüntetésről Dan Tanasat is megszégyenítő gyalázkodó cikket írt. Többek között azt hazudta jó liberális szokás szerint, hogy a felvonulást a Jobbik és a Magyar Gárda diktálta (az igazság pedig az, hogy a több tízezres tömegből kb 15 személy képviselte a Jobbikot és a Magyar gárdát, az utóbbi alakzatban vonult végig, rendbontás nélkül), szerinte aznap a Horthy-korszak masírozott végig Marosvásárhelyen. A szörnyűséges Horthy-korszak, mikor Észak-Erdély is visszatért... Az erdélyi magyarságot lerománozó magyarországi, baloldali pártok szekerét tolva,  a kettős állampolgárság ellen is írt cikket, szerinte "a kettős állampolgárság aláássa a transzszilván gondolatot, az erdélyi közösségi hagyományokat".

Arra most nem térek ki különösebben, hogy Borókát és úgy általában a "liberálisokat" soha nem zavarja az erdélyi magyarság folyamatos diszkriminációja, szimbólumaink üldözése vagy történelmünk meghamisítása , holott naponta lehet olvasni ilyen híreket.Amíg az erdélyi magyarság a megmaradásáért harcolt, ő és a hozzá hasonló magukat liberálisnak nevezők azok ellen áskálódnak akik ezt a harcot vívják, ezáltal ellenségeink malmára hajtva a vizet.

Parászka Boróka az Erdélyi Riport hírportálon publikálja írásait, ahol a szerkesztők között legelsőnek az ő neve szerepel, emellett pedig műsörvezető a Marosvásárhelyi Rádiónál és az Erdélyi Magyar Televíziónál.

 Az rmdsz.ro oldalán kiderül, hogy a 2009-ben alapított Riport Kiadó három ember elhatározásából és Markó Béla támogatásával jött létre. A Riport Kiadó jelentette meg az Erdélyi Riport hetilapot, amelynek kiadása 2015 tavaszán megszűnt. Markó Béla az alábbiakat nyilatkozta az újságról: „Az Erdélyi Riport számomra fontos fórum, lehetőség arra, hogy minél erősebb értelmiségi fórummá tegyük”. Az újságnál 2003 és 2005 között szerkesztő és rovatvezető volt a szintén RMDSZ-es Králik Lóránd is. 
 Boróka írásai továbbá rendszeresen megjelennek a transindex.ro és a maszol.ro oldalakon is. A transindex.ro kiadója a Média Net Kft, melynek többségi tulajdonosa 2015-ig nem más volt mint Kelemen Hunor, az RMDSZ elnöke. Az új tulajdonos Kelemen Attila Ármin, aki néhány éve Markó Béla pártelnökről írt magasztaló könyvet. Míg a maszol.ro kiadója a Progress Alapítvány, melyet meglepő módon szintén az RMDSZ alapított 2000-ben. Tehát nyugodtan kijelenthető, hogy a említett "ballib" hírportálok az RMDSZ szócsövei, ahol Parászka Boróka nemzetellenes, bomlasztó és gyűlölködő írásai megjelennek.

2003-2005 szerkesztő, rovatvezető/ Erdélyi Riport
2003-2005 szerkesztő, rovatvezető/ Erdélyi Riport
2003-2005 szerkesztő, rovatvezető/ Erdélyi Riport
Lássuk az Erdélyi Magyar Televíziót, legfontosabb támogatója az RMDSZ által alapított Communitas Alapítvány, amely azokkal a közpénzekkel gazdálkodik, amelyeket a román költségvetés a romániai magyar nemzeti közösség számára nyújt támogatásként(!). Az ETV Center az Erdélyi Magyar Televízió műsorszórási engedélyeinek és licenceinek tulajdonosa, ügyvezetője Szepessy Előd (Markó Béla volt kabinetvezetőjének a fia).

A Marosvásárhelyi Rádióról az olvasóktól várom az információkat, ki a tulajdonosa, kik a fő támogatók, az interneten sajnos nem találtam meg. Ettől függetlenül kijelenthető, hogy Parászka Boróka az RMDSZ által támogatott illetve birtokolt médiafelületek közrejátszásával mérgezheti az erdélyi magyarságot a Magyarországról importált nemzetellenes "balliberális" eszmékkel. Továbbá az is világos lehet mindenki számára, hogy az RMDSZ uralja és irányítja az erdélyi magyar média jelentős részét. Ezek után bárki is csodálkozik, hogy nem rúgták ki Borókát a Marosvásárhelyi rádiótól? Annak ellenére sem, hogy a rádió magyar szerkesztőségének 18 főállású tagja közül tizenöten 2013 augusztusában beadványban fordultak a területi stúdió vezetőségéhez, amelyben súlyos szakmai vétségekkel, minősíthetetlen magaviselettel vádolták kollégájukat, és javasolták külsős munkaviszonya megszüntetését.

www.magyarellenesseg.com

2 megjegyzés :